Skip to Content

Telenet Center

Welkom bij PCS, jouw vertrouwde verkooppunt voor Telenet en BASE producten. Maar wist je dat wij ook een officieel Telenet Center zijn?
Dat betekent dat Telenet ons het vertrouwen geeft om jou te helpen met bepaalde diensten, en dat doen we met plezier!

De visie van Telenet is duidelijk: “digitaal eerst” en moedigt klanten daarom aan om hun zaken zoveel mogelijk online te regelen via mijn.telenet.be of door contact op te nemen met hun helpdesk op 015 66 66 66.

Soms kan het echter voorkomen dat de helpdesk je doorverwijst naar ons center voor verdere assistentie.

Welke diensten zijn dan beschikbaar via ons Telenet Center? 

  • Oude digiboxen, digicoders en modems binnenbrengen
  • Oude digiboxen, digicoders en modems ruilen voor nieuwe
  • De ruil van simkaarten
  • Abonnementen wijzigen
  • Het opvragen van je PUK code omdat je je pincode vergeten bent

Momenteel leveren veel Telenet-klanten hun oude toestellen in, wat helaas tot erg lange wachttijden leidt.

Je kunt dit vermijden: Houd je Telenet klantennummer en je gsm-nummer voor WhatsApp bij de hand om een kort formulier in te vullen, en wij regelen de rest. Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging van de inlevering via WhatsApp.

Een afspraak is altijd de beste oplossing:

Abonnement wijzigen


Ben je al klant bij Telenet maar wil je iets toevoegen, verwijderen of wijzigen aan je abonnement? Wij adviseren je graag.

Afspraak

Simkaart 
verwisselen


Is je simkaart defect of heeft Telenet je gemeld dat ze vervangen moet worden? Wij zullen de nieuwe simkaart op uw abonnement activeren. 

Afspraak

TV box of
modem


Je wilt jouw oude digibox, digicorder of modem ruilen voor een nieuwe? Of wil je het apparaat binnenbren-gen? Wij regelen het voor je.

Afspraak

Nieuwe aansluiting?

Je bent reeds Telenet klant, of wordt een nieuwe klant? Je hebt een nieuwe internet, TV of GSM aansluiting nodig? We organiseren het voor je.

Afspraak

Andere vragen omtrent Telenet?

Afspraak